فتنه

طبقه بندی موضوعی

تشیع انگلیسی، تحقق بخش خواسته‌های دشمنان است

hi | پنجشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۳:۵۲ ب.ظ
آیت‌الله تسخیری:


آیت الله تسخیری

مشاور رهبر معظم انقلاب در امور جهان اسلام ضمن اشاره به خطر این جریان افراطی اظهار داشت: تشیع انگلیسی فراموش کرده که مسیر ائمه معصومین، مسیر محبت، برادری و همکاری مذاهب است





به گزارش فتن٬ آیت الله تسخیری، مشاور مقام معظم رهبری در امور فرهنگی جهان اسلام در گفتگو با «نسیم»، در خصوص سکوت تشیع انگلیسی در قبال جنایات داعش و گروه های تکفیری در جهان اسلام ضمن اظهار تاسف از این اقدامات گفت: متاسفانه  تشیع انگلیسی اولویت های خود را مخلوط کرده و مدعی است که واقعیت را به دست آورده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: این آقایان بیشتر روی درگیری های داخل جهان اسلام و درگیری های مذهبی تمرکز می کنند و فراموش می کنند که ما دشمنان مشترک داریم و باید با آن دشمنان مشترک  مبارزه کنیم.

آیت الله تسخیری با اشاره به اینکه تشیع انگلیسی فراموش کرده که مسیر ائمه معصومین ما مسیر محبت و برادری و همکاری مذاهب است، گفت: به استناد شواهد تاریخی و سیره اهل بیت، ایشان به هیچ وجه به سمت درگیری مذهبی حرکت نمی کردند.

وی در ادامه افزود: شاگردان امام صادق(ع) که حدود 4هزار نفر بودند اکثرشان شیعه نبودند ولی با عشق می آمدند و در جلسات درس امام صادق(ع) شرکت کرده و از محضر ایشان بهره می بردند.

مشاور مقام معظم رهبری در امور فرهنگی جهان اسلام با اشاره به وظیفه امروز شیعیان گفت: برخوردی که ما مأموریم با همه پیروان مذاهب دیگر داشته باشیم برخورد محبت، برادری و تاکید بر زمینه های مشترک است.

آیت الله تسخیری در پایان گفت: متاسفانه این افرادی که به خط تشیع انگلیسی معروف هستند این تعلیمات ناب و حقیقی شیعه را فراموش کرده‌اند و متاسفم که در این مسیر خطرناک یعنی مسیر تحقق خواسته های استکبار جهانی حرکت می کنند.

آیت الله تسخیری

آیت الله تسخیری

.

  • hi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی