فتنه

طبقه بندی موضوعی

چرا کسی از وزارت خارجه برای دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده در هیچ مناظره ای حاضر نمی شود؟
ظریف







ملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای دولت یازدهم در عرصه مذاکرات باعث شده تا وزارتخارجه در اقدامی پیش دستانه با ممنوعیت حضور اعضای این وزارتخانه برای دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای، به حواشی بوجود آمده در این باره بیش از پیش دامن نزند تا در حداکثر «کم خبری» مذاکرات به پیش رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فتن،سلسله مناظره های هسته ای در دانشگاه ها و رسانه ملی برای افکار عمومی یک سوال بزرگ ایجاد کرده است: «چرا کسی از وزارت خارجه برای دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده در هیچ مناظره ای حاضر نمی شود؟»در این باره خبرنگار رجا مطلع شد که اخیرا از سوی وزارتخارجه به مسئولان و دیپلمات های این وزارتخانه اعلام شده است که در هیچ مناظره ای با موضوع بررسی عملکرد دولت در عرصه مذاکرات هسته ای نباید شرکت کنند.

ظریف

ظریف


این در حالی است که پیش از این نیز مسئولان وزارتخارجه و رییس جمهور درباره انتشار فکت شیت ایرانی به تناقض گویی روی آورده و در نهایت حاضر به انتشار آن نشدند.

به نظر می رسد روند عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای دولت یازدهم در عرصه مذاکرات باعث شده تا مقامات مسئول دولتی در اقدامی پیش دستانه با ممنوعیت حضور اعضای این وزارتخانه برای دفاع از عملکرد تیم مذاکره کننده هسته ای، به حواشی بوجود آمده در این باره بیش از پیش دامن نزند تا در حداکثر «کم خبری» مذاکرات به پیش رود.

گفتنی است طی روزهای گذشته نیز برخی از مناظره های تلوزیونی در باره پرونده هسته ای، به علت عدم حضور هیچ یک از مقامات مسئول در وزارتخارجه برگزار نشده است.

منبع:رجا

  • hi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی